From: Tamas Sarga <tamas@×××××××××××××××××.net>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] ALSA!
Date: Tue, 31 Aug 2004 10:01:57
Szia!

A "felraktam az ALSA-t" kifejezésedbõl úgy gondolom 2.4 -es kernel-t
használsz. A 2.6 -ban benne van.
A /usr/src jó kernel forrásra mutat?
Log file-ok, dmesg nem mond semmit?

Üdv.:
Tamas Sarga					Sarga Tamas
Software Developer				Szoftver fejleszto
Member of the Mozilla Quality Assurance		Mozilla Quality Assurance tag
OpenOffice.org translator			OpenOffice.org fordito

There are 10 types of people in this world.     10 féle amber van a világon,
Those who understand binary, and those          az egyik amelyik ismeri a
who don't                                       kettes számrendszert, és a
                                                másik, amelyik nem