From: Tamas Sarga <tamas@×××××××××××××××××.net>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] ALSA!
Date: Tue, 31 Aug 2004 10:01:57
1 Szia!
2
3 A "felraktam az ALSA-t" kifejezésedbõl úgy gondolom 2.4 -es kernel-t
4 használsz. A 2.6 -ban benne van.
5 A /usr/src jó kernel forrásra mutat?
6 Log file-ok, dmesg nem mond semmit?
7
8 Üdv.:
9 Tamas Sarga Sarga Tamas
10 Software Developer Szoftver fejleszto
11 Member of the Mozilla Quality Assurance Mozilla Quality Assurance tag
12 OpenOffice.org translator OpenOffice.org fordito
13
14 There are 10 types of people in this world. 10 féle amber van a világon,
15 Those who understand binary, and those az egyik amelyik ismeri a
16 who don't kettes számrendszert, és a
17 másik, amelyik nem
18