From: Gentoo <gentoo.macs@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Rendszer teljesítmény javítás, max-user-freq stb.
Date: Fri, 23 Apr 2004 09:57:11
1 Hello Mindenki,
2
3 Lenne pár kérdésem a rendszer telj. javításával kapcsolatban.
4
5 1.
6 Van ez a csoda "állomány":
7 /proc/sys/dev/rtc/max-user-freq
8 Ez 64-et tartalmaz alapból.
9 Mire van ennek hatása a rendszerben? Mplayer szokta javasolni, hogy
10 legyen 1024. Nem tapasztaltam semmit, rossz helyen kerestem/vártam a
11 javulást? Minek a javulását?
12
13 2.
14 Hogyan tudom a latency-t csökkenteni? Mint válaszidő csökkentést
15 értem.
16 Vannak az LL és pre-emptive patch-ek, ezen felül tippek és trükkök
17 vannak?
18 pl. max-user-freq, swap kikapcsolása, reiserfs használata, HDD tuning,
19 még több memória stb.
20
21 Nem használnék egyelőre RTLinuxot vagy ilyesmit, mindössze a jelenlegi
22 rendszer javítása lenne a célom.
23 2.4.x és 2.6.x esetben.
24
25 Pl. 2.6.6-rc1 esetén kellene low latency, mert csak preemptív dolgok
26 vannak benne.
27
28 Minden 5let érdekel, még az eszement is, csak humoros legyen :)
29
30 Üdv, P.
34 gentoo-user-hu@g.o mailing list