From: Wrekno <wrekno@××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] stage 1 install
Date: Tue, 17 Feb 2004 07:00:11
Erre lattam valami scriptet magentan anno, de nem probaltam, pedig pont erre valo. De ha mar ugyis van veletlenul egy gentoo-d mellette, akkor siman anonym ftp-re kinyomhatod a distfiles-t. En igy csinaltam. Jo volt nezni, ahogy 11 megaval szedte a source-t :). wrek -- gentoo-user-hu@g.o mailing list