From: "Milus János" <jmilus@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] árvíztûrõ tükörfúrógép
Date: Sun, 21 Aug 2005 10:13:29
2005-08-21, v keltezéssel 09.54-kor Adam Papai ezt írta:
> [...]
Szerintem ez egy magyar levlista. Ha a levlista uzemeltetoje nem koti ki, hogy mit hasznalhatsz, akkor ket dolgot tehetsz: - Kb. 2 perc alatt megtanitod a Thunderbird-od ra (vagy azt a MUA-t, aki thunderbirdnek hazudja magat) - Nem olvasod el a levelet
> domain... aztan majd ha bejonnek a kanji, katakana "ekezetes" domainek, > akkor majd ember legyen a talpan aki beirja okinawa url-jet utf-8-ban > Kanji-val. > > Maradjunk *9-2, *9-1. Eddig erdekes jol bevalt.
Nem valtak be jol, mert a *9-1 nem tartalmazza a teljes magyar karakterkeszeletet, a *9-2 pedig sok esetben inkompatibilitasi problemakat okoz. Az ekezetes domainek pedig nem tudom, hogy hol jonnek kepbe. Ha egy japan nyelvu levlistara valaki japanul ir kanji karaktereket hasznalva, akkor is fel vagy haborodva? Hol a kulonbseg? ps: nekem nehezemre esett igy ekezetek nelkul, megcsonkitva hasznalni az anyanyelvunket. Csak a te kedvedert teszem. De mar eleg off-topic zajt generaltunk, reszemrol ebben a temaban ez az utolso level. -- Üdv: Jo-Hans -- gentoo-user-hu@g.o mailing list