From: Botykai Zsolt <zsolt.botykai@××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] ALSA!
Date: Tue, 31 Aug 2004 10:10:36
1 szia,
2 ha viszont megiscsak a 2.6-os sorozattal van problemad, abbol is a 2.6.8-cal,
3 akkor ne csodalkozz, mert az egy jo ideig az 1.0.4-s alsara mutatott, es ha
4 ~x86ot hasznalsz, akkor az mar lehet, hogy 1.0.6 nalad. ellenorizheted:
5 cat /proc/asound/version
6 cat /usr/src/linux/include/sound/version.h
7 összehasonlításával.
8 ha két különböző alsa verziót látsz, akkor vess egy pillantast erre a levelre:
9 http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&selm=2x3FF-4A3-9%40gated-at.bofh.it
10
11 de az egyszeruseg kedveert:
12 toltsd le ezt:
13 ftp://ftp.alsa-project.org/pub/kernel-patches/alsa-bk-2004-08-15.patch.gz
14 masold az usr/src/linux konyvtarba.
15 add ki ezt a parancsot:
16 zcat alsa-bk-2004-08-15.patch.gz | patch -p1
17 forditsd le ujra a kernelt, rebootolj, ellenorizd az alsamixer beallitasait,
18 majd hallgass zenet :-)
19 en igy tettem :-)
20
21 Zsoltik@