From: Testa <testa.a.tapos@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Az evszazad poenja.
Date: Wed, 26 Nov 2014 13:13:11
1 Szia Peter,
2
3 Koszi a valaszod.
4 Meg egzsyer meg probalom meg fogalmazni.
5 Egy 200 sorros scriptrol beszelunk ami egy set interval utan csinal 300
6 fs.statSync et... (ha read lenne akkor lassabb lenne es nem lepne fel a
7 hiba.)
8 Persze tudom hogy az emelt file rendszer cache a fo ok amiert ilyen
9 gyorsan kepes az olvasast vegre hajtani a rendszer. Szoval technikailag
10 az en hibam is. De szuksegem van erre a teljesitmenyre... ( Mivel a
11 rendszer egy demonstracio )
12
13 A problema az hogy a linux kernel 8 file megnyisat teszi lehetove ms
14 ekenkent... Probaltam a /proc/sys/fs be meg talalni a erre a megoldast.
15 Ugyan meg is talaltam a /proc/sys/fs/inotify ba amit keresek. De ezt nem
16 merem 300 ra allitani. Ha persze a programot le lassitom akkor
17 tokeletesen fut. Viszont nem hiszem hogy ez hosszu tavon jo megoldas...
18 (Teny jelenleg ezt a modszert valasztottam)
21 Udv
22 Laszlo
23