From: Tamas Sarga <tamas@×××××××××××××××××.net>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] OOo 1.1.2 binaris ebuild
Date: Fri, 06 Aug 2004 13:04:22
Sziasztok!

Az OOo-1.1.1 -ből van magyar forrás ebuild, ha meglesz az FSF.hu -s
patch, akkor 1.1.2 -ből is lesz. Annyit kéne fejleszteni a dolgokon, ha
esetleg van valakinek erre szabad kapacitása, hogy a patch-et kirakja
egy publikusan elérhető helyre. Ez esetben az ebuild-be bele lehetne
írni, hogy ha LANG="HU", akkor töltse le a patch-et és patchelje meg a
forrást. Ha ez meg lenne, akkor ezt az ebuild-et már el lehetne küldeni
a bugzilla-ba, mint kívánság, mivel így nem károsítjuk azokat, akik nem
magyarok (azt a plussz 5 so(ö)rt mindenki kibírja az ebuild
letöltésénél).

Üdv.:
Tamas Sarga					Sarga Tamas
Software Developer				Szoftver fejleszto

There are 10 types of people in this world.     10 féle amber van a világon,
Those who understand binary, and those          az egyik amelyik ismeri a
who don't                                       kettes számrendszert, és a
                                                másik, amelyik nem