From: Bukuli Norbert <bukuli.norbert@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Reset után 100% packet loss.
Date: Fri, 14 May 2010 07:26:10
Helló!

Kicsit hasonlóval találkoztam már. Ott az volt a jelenség, hogy egy
socket megnyitása után az adatok kb 2 mp múlva érkeztek meg az
applikációhoz. tcpdump is ugyanezt produkálta.
A megoldás ott az volt, hogy a

CONFIG_DEFAULT_DEADLINE=y
CONFIG_PREEMPT_NONE=y

opciókat be kellett állítani a kernelben. Persze, ha rt-linux-ként
üzemel a gép, akkor ez nem jó.

2010/5/13 Testa <testa.a.tapos@×××××.com>:
> Találkozott már valaki ilyennel ? > Live cdről minden oké... > semmi error .... > Elvileg a háló kártya is ok... Csak 100% packet loss... > > -- > www.airndsoft.com > Artificial Intelligence Research aNd Development Software Company > >
-- Üdvözlettel: Bukuli Norbert