From: Csanyi Andras <sayusi.ando@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] world fájl
Date: Sun, 25 Dec 2005 13:17:45
Sun, 25 Dec 2005 13:29:40 +0100 -kor Csanyi Andras
<sayusi.ando@×××××.com> irta ezt:

> az emerge -av world "csak" updatel > > közben azért olvasgatom a man emerge -t és hasonló dolgokat. > természetesen RTFM is jó, csak hol találom azt nem tudom.
Kicsit parasztosan de megoldottam: emaint --check world > problems.txt majd a fölös dolgokat editorral kikaptam és egy sorba raktam az egészet cat problems.txt -> minden itt van ami nincs felrakva elé egy emerge -av és mehet is -- -- Csanyi Andras -- -"Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport." - Cromwell -- gentoo-user-hu@g.o mailing list