From: Nyari Zoltan <ha5nyz@××××××××××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Mspell ebuild
Date: Thu, 29 Jan 2004 15:37:09
Hello!

En nem vagyok profi ebuilder, de azert nehany tanacsot mondok. Az ebuild egesz jo, csak nehany aprosag. a MY_P nem kell, helyette hasznald a SRC_URI="http://www.morphologic.hu/Doc/mspell/${P}.linux.tar.gz" es masold be a /usr/portage/header.txt fajl tartalmat az ebuild elejere. Udv! Zoli -- gentoo-user-hu@g.o mailing list