From: Ruzsinszky Attila <ruzsinszky.attila@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Perl modul mSQL-hez
Date: Sat, 20 Feb 2010 11:52:00
1 > Ruzsinszky személy szerint a problémám az hogy, olyan fába vágtad a
2 > fejszéd ami nem gyengén nagyobb mint te. egy disztribuciót nem
3 Igazad van! Tudom.
4 De az életem ebből áll.
5 Ha érdekelne, megmutatnám, mi miért van így.
6
7 > véletlen több ezer fő rak össze. Ezért is működik.
8 Nem erről szól a történet.
9
10 Egyszerűsítsünk:
11 mSQL-t akarok leváltani MySQL-el. (teljesen lecsupaszítottam a feladatot!)
12
13 Sajnos ez nem abból áll, hogy egy rém primitív DB szerkezetet kell áttenni
14 MySQL-re (vagy bármi másra, pl. PSQL-re, mert most e hármat használjuk).
15 A feladat sava-borsát a kezelő program adja. És itt jön a perl ... Az egész
16 tetejére pedig a VNC.
17
18 > Személy szerint úgyérzem hogy nagyon szélel szembe brunyálsz amivel
19 > csak magad szívatod.Ezt jó indulatból mondom. Tehát amit most csinálsz
20 > sok idődet rabolja felelslegesen.
21 Az idő egy dolog. Ezért is fizetnek. Abból a bizonyosból építünk várat.
22 Néha szokott sikerülni! Remélem, most is fog.
23 Szívatás? Igen. Erről is sokat tudnék írni, hogy ebben az esetben ki, kicsodát
24 és miért.
25 Remélem, nem lesz felesleges az az idő, amit erre fordítok, mert lassan ugyan,
26 de haladok!
27
28 Azért lassan, mert:
29 - SUN hw-n, Solaris 2.6-on fut jelenleg a rendszer. A teszt rendszer SuSE-n.
30 De ez még mindig a régi.
31 - érteni kell mindenhez: DB, Perl, hálózat, programozás, a rendszer működése,
32 új rendszer, annak minden nyűgével.
33
34 Szóval ez egy szép nagy feladat. Van rá esély, hogy belebukom. De ha nem,
35 kiváltottuk a régi rendszert és spóroltunk nem kevés pénzt! Melléktermék:
36 tanultam egy rakatot és esetleg szerzek pár segítőt, ne adj Isten, barátot,
37 esetleg, mint pár éve, pár "ellenséget", mert aki nem lát bele a lapokba,
38 könnyen rám süti azt a bélyeget, hogy sima kókler vagyok. Még az is lehet,
39 hogy tényleg az.
40
41 Az tény, hogy segítség tekintetében nagyon csehül állok! :-(
42
43 Hogy legyen kis Gentoo is: ha Gentoo veszi ezt az átállási feladatot, megkapja
44 a központ dicső feladatait, de az itt említett kettőn kívül van még sajnos, ami
45 szintén programozás... és ebből vagyok a legbénább.
46
47 Üdv:
48 Ruzsi