From: Ruzsinszky Attila <ruzsinszky.attila@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] gentoo mellé XP és W7
Date: Fri, 11 Jun 2010 08:31:12
> valójában ez az adott kiadás al-al-al(-stb)-verziószámától függ.
Még jobban szeretem az XP-t! Ez egy általam kutyult SP2-es nLite-tal. De a más által készített Winter Ed. se ment.
> Pontos kiadási verzió - viselkedés adatokkal nem tudok szolgálni, de bizonyára > van a neten ilyen adat, mindenesetre a biztos az, ha az 1. partícióra (amely > egyben elsődleges) próbáljuk telepíteni az XP-t.
W7-ről tudunk ilyeneket? Mert ha igen, nem futnám meg vele a köreim, bár ő eljut a partícionálás "csináló" képéig. 1h-val ezelőtt én is arra a gondolatra jutottam, hogy előveszem az 500G-s USB-s HDD-t, lementem a Gentoot, aztán hagy marháskodjon a 2 Win magában, majd a végén visszateszem Gentoo-t. Üdv: Ruzsi