From: "Ábrahám Péter" <pabraham@×××××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Samba Windows XP home ACL editor
Date: Thu, 05 Apr 2007 12:17:07
George Hron írta:
> Először is: a Samba acl flaggal lett forgatva? Mert ha nem, ez megteendő, > enélkül a büdös életbe nem lesznek acl-eid. >
Igen, a leírás alapján a /etc/portage/package.use -ba az alábbi sort szúrtam be: net-fs/samba acl doc examples kerberos ldap oav quotas swat syslog winbind majd utána installáltam a samba-t. A szerverre bessh-zva a setfacl, getfacl parancs simán működik. A http://vowe.net/archives/001639.html -n találtam egy leírást, ill. egy shareware progit, ami így első ránázásre valami registry tweakernek tűnik, és elvileg képes a domain-ba való bejelentkezésre rávenni az XP home-t. Valamiért ez még nem akar működni. üdv, Péter -- gentoo-user-hu@g.o mailing list