From: "Szellem Tamás" <mrszellem@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Kernel Panic
Date: Wed, 31 Aug 2011 16:11:58
1 Sziasztok
2 köszönöm a segítséget, egyelőre továbbjutottam mivel a initramfs-t
3 kikommenteztem majd helyesen átírva továbbjutottam de most más probléma
4 akadt
5
6 ezt írja
7 Block device /dev/sda1 is not a valid root device...
8 Could not find the root block device in
9 please specify another value or: press enter for the same, type "shell" for
10 a shell, or "q" to skip
11
12 szerintem még módosítanom kell az fstab-ot mert ott a partíciónál ext3 van
13 írva
14
15 ( viszont én ha genkernel-el csináltam akkor elvileg benne kellene lennie a
16 ide és ext4 támogatásnak is a kernelbe? )
17 egyelőre még próbálkozok
18 --
19 V. éves mérnök-informatikus hallgató
20 SZE-MI-BSC (Győr)