From: "Tóth Csaba" <tsabi@×××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] gentoo.hu
Date: Mon, 08 Feb 2010 11:38:54
1 sziasztok,
2
3 Beszéltem a gentoo.hu jelenlegi tulajdonosával. Azt mondta, hogy ha
4 csinálunk weboldalt akkor odaadja. Nekem vannak szervereim, amiken
5 tudjuk futtatni, csak épp nekem időm nincs vele foglalkozni. Keresek
6 valakit, aki félállásban tudná csinálni, esetleg érdekel valakit?
7
8 Csak hogy értsétek, szívügyemnek érzem hogy legyen kint valami, és már
9 évek óta nézem hogy csak egy üres lap van kint, ezért már nem hiszek
10 abban, hogy közösségi alapon tudnánk kitenni valami weboldalt. Ezért
11 arra jutottam, hogy nekem megérné, ha fizetnék valakinek aki ezt
12 csinálja, így van biztosíték hogy lesz kint weboldal. Ezért a félállás
13 megnevezés.
14
15 E-mailben keressen akit érdekel.
16