From: Testa <testa.a.tapos@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Kernel Panic
Date: Wed, 31 Aug 2011 15:58:16
Nos sok valasz volt itt ami elhangzott...
Igy en sokat nem fuznek hozza csak elmondanam az en verziomat ...
ird at az sda1 et hda1 re es akkor megoldodik a para ...
a /etc/fstab -ba se art atirni ...
persze csak ha tenyleg nem sata...

-- www.airndsoft.com Artificial Intelligence Research aNd Development Software Company