From: "Fábián Attila" <fabiana@××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] xkb error
Date: Sat, 29 Sep 2007 16:01:19
1 On Sat, 29 Sep 2007 17:18:47 +0200
2 cjvt <cjvt@××××××××.hu> wrote:
3
4 > 2007. szeptember 29. dátummal Bujdosó Ferenc ezt írta:
5 > > van meg 1 kerdesem.
6 > >
7 > > ha volt emerge -u... akkor lett 1 csomo ._cfg0... azokat helyreraktad?
8 > > szerintem a /usr/share/xkb konyvtarban is lett 1 csomo.
9 > > es a frissites utan volt e revdep-rebuild mert hogy az sosem art:)
10 >
11 > van mindig etc-update felem, meg revdep-rebuild is.
12 >
13 > de parhuzamos levelben elkuldtem a problema megoldasat, es a feltetelezett
14 > kivalto okot.
15 >
16 > ha esetleg vkinek van kedve, ideje affinitasa, utananezhetne, hogy ez mennyire
17 > altalanos hibalehetoseg vagy eppen mennyire az benazasom, ha elobbi, lehet,
18 > jelezni is kene.
19
20 Nekem a stabil xkeyboard-config-0.8-r1 van fent, xkbdata pedig nincs telepítve.
21 A link nálam jó helyre mutat, de a setxkbmap -model pc105 -layout hu -verbose
22 parancsra nem emlékszem, hogy futtatam volna. A linket lehet hogy régen én is
23 helyreraktam, de mivel egyszere sokmindent csináltam, nem ennek tulajdonítottam
24 a sikert :)
25
26 Ati
27 --