From: Kispal Szabolcs <kispalsz@×××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] 1.5 java telepitese
Date: Wed, 10 May 2006 17:14:50
1 Koszonom a gyors segitseget, mukodik a hardmaskos verzio.
2
3 Maxim Kezi wrote:
4 > Szia,
5 >
6 > a hard mask amiatt van, mert sok csomag nem fordul le 1.5 sunos
7 > javaval. (bar ami az eclipsehez kell az ok)
8 >
9 > en ugy hasznalom, hogy a java-configgal beallitottam system-wide
10 > szeruen az 1.4est (forditasok azon mennek), viszont userkent az 1.5
11 > hasznalom. (-u,r kapcsolo, ha jol emlekszem) igy eclipse alatt
12 > normalisan tudtam dolgozni.
13 >
14 > amd64hez figyelj arra, hogy csak a server resz van meg a sun
15 > honlapjan, ugyhogy a webes appletek nem fognak futni. :(
16 >
17 > Maxim
18 >