From: dragon <ybdragon@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Re: Digest of gentoo-user-hu@lists.gentoo.org issue 156 (1397-1414)
Date: Thu, 11 Feb 2010 07:33:45
3 > sziasztok,
4 >
5 > Beszéltem a gentoo.hu jelenlegi tulajdonosával. Azt mondta, hogy ha
6 > csinálunk weboldalt akkor odaadja. Nekem vannak szervereim, amiken
7 > tudjuk futtatni, csak épp nekem időm nincs vele foglalkozni. Keresek
8 > valakit, aki félállásban tudná csinálni, esetleg érdekel valakit?
9 >
10 > Csak hogy értsétek, szívügyemnek érzem hogy legyen kint valami, és már
11 > évek óta nézem hogy csak egy üres lap van kint, ezért már nem hiszek
12 > abban, hogy közösségi alapon tudnánk kitenni valami weboldalt. Ezért
13 > arra jutottam, hogy nekem megérné, ha fizetnék valakinek aki ezt
14 > csinálja, így van biztosíték hogy lesz kint weboldal. Ezért a félállás
15 > megnevezés.
18 Én is támogatom. Rögtön kérdezem is, hogy milyen "menüpontok" lesznek a
19 weblapon. Mivel a tartalomhoz kell oldalt írni, vagy felrakni egy drupalt ha
20 az is elég.
21
22 dragon