From: "András Csányi" <sayusi.ando@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] mc, samba nem indul
Date: Fri, 07 May 2010 13:13:59
2010/5/7 cjvt <cjvt@××××××××.hu>:
> Üdv, > > mivel igazából azt se tudom, merre is induljak el kinyomozni a hiba okát, > ezért inkább leírom: > > 1. az mc nem indul > hibauzenet nincs, log-ba nem ir, kurzort vissza nem ad, egyszeruen csak nincs > (ps-ben van), sem userkent, sem rootkent. > > app-misc/mc-4.7.0.3  USE="X edit gpm nls samba slang"
Üdv! Talán erre tudok valamit mondani. Nálam is előfordult ez. htop-ban meg lehet tracelni és ott láttam, hogy a gpm -re vált. Így kivettem a flagek közül a "gpm" -t. Azóta nem csinálja. A sambára nem tudok okosat mondani. Én is csak nézek értetlenül. -- - - -- Csanyi Andras -- http://sayusi.hu -- Sayusi Ando -- "Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport!".-- Cromwell