From: "Milus János" <jmilus@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] előadás
Date: Tue, 20 Sep 2005 23:20:25
Én annó azért váltottam gentoo-ra, mert ez az egyetlen olyan nagy linux
disztribúció, ahol az SSP + PaX + PIE (köszönhetően annak, hogy úgy is
mindent fordítasz) az alap rendszer része, és nem okoz gondot
bekapcsolni őket. Kellemes plussz, hogy a selinuxos csomagok és
szabályrendszerek is megfelelően karbantartottak.

Debianban vagy fél évig szívtam az apt-build-del, meg átirtam és
bugreportoltam, de ezt nem sikerült elérnem. (mondjuk ez már évekkel
ezelőtt volt, azóta nem tudom mi változott).

Az adamantix, ami szóba jöhetett volna még, meg egy one-man-show
disztib, gentoo-ban csak a security teamnek több tagja van, mint ahány
ember valaha is commitolt az adamantixba. Így a kettő támogatottságát
össze sem lehet hasonlítani.
--
Üdv:
Jo-Hans