From: George Hron <hrgyster@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] VPN hogyan
Date: Sun, 20 May 2007 16:07:11
Persze, csak akkor fontos, ha kell a win support. akkor sokkal egyszerűbb a
pptp mintha openvpn-nel kellene vaczakolni. Amúgy szerintem a pptp protokoll
és a benne használt dolgok az mschap-on kívül nem microsoft tallmányok.
L2TP-t is tud a wines kliens. IPSec-en átnyomva pedig semmi biztonsági
problémát nem látok.