From: cartman-lev@××××××.hu
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Betutipusok kavalkadja
Date: Tue, 13 Jan 2004 18:35:30
2004. január 12. 20.34 dátummal Keresztes Ákos ezt írta:
> Sziasztok! > > Szóval az van, hogy ha beállítom az X-hez a fontszervert, akkor van sok > fontom, viszont az OpenOffice (A MaGenTa-s openoffice-hu-bin ebuild-ből) > úgy néz ki, mint ahogy itt látható > http://xsak.homeunix.org/tmp/OOo-font-kicsi.jpg > http://xsak.homeunix.org/tmp/OOo-font.jpg (= használhatatlan), > míg ha nem használok fontszervert, akkor jó az openoffice, viszont > nagyon kevés betűtípusom van (pl. a GIMP-ben). > > KDE-t használok, kernel-2.4.24-ck1, Xfree 4.3.0-r3. > > Ha valaki tud egy jó általános megoldást, kérem ne habozzék. > Ha valaki tud egy jó leírást, általánosan a Linux-Xfree86-Betűtípusok > témakörben, szintén jól jönne. > Minden egyéb javaslatot örömmel figyelek... > > Köszi, > Üdv, > Ák.
Hello! Én is hasonló problémával küzködtem, és az olvasott szerint próbáltam megcsinálni, nem sikerült, elindítottam a kde control paneljét, és a rendszeradminsztráció menüben ott van a font telepítő :)) Ott telepítsd a fontjaidat, az majd beállít mindent. Ezután a kinézet/fontok -nál kiválasztod az élsimitást, és beállítod a neked tetsző truetype fontokat. nem árt előtte letölteni az m$ fontokat sem. sok szerencsét -- gentoo-user-hu@g.o mailing list