From: Gyuszk <hangcsapda@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Gentoo dokumentáció magyarítási projekt
Date: Sun, 25 Feb 2007 21:07:17
Tisztelt Gentoo felhasználók!

Úgy gondoltam, hogy újra életre keltem a Gentoo leírások magyarra
fordításának projektjét.
Évekkel ezelőtt még aktívan létezett ez a projekt (valamikor az 1.4-e
Gentoo változat körül, talán 2-3 éve), de valamilyen okból kifolyólag
elhalt, a Gentoo vezetése pedig eltávolította azt a hivatalos doksi
nyelvek közül.
Ha valaki jelenleg dolgozik ezen, kérem szóljon, és csatlakoznék hozzá.
A bejelentéseket (itt és máshol) azért teszem, hogy az esetlegesen már
folyamatban lévő fordításokat összefogjam, illetve ha nincsenek ilyenek
(felvettem a kapcsolatot a Gentoo dokumentációjával foglalkozó
emberekkel, ők nem tudnak róla), akkor a közösség beleegyezésével
elindítsam azt.
A fordítást egyelőre én magam kezdem el, de bárkit, aki részt venne
benne, lektorálással, fordításokkal, miegyébbel, kérem jelezze nekem
itt, vagy az elérhetőségeim egyikén:

hangcsapda at gmail dot com
hangcsapda at freemail dot hu (msn)
Gyuszk #gentoo #gentoo-doc #debian.hu #linuxforum.hu @ freenode