From: "Milus János" <jmilus@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] MTP eszkoz dmesg
Date: Tue, 02 Jan 2007 10:31:32
2007. 01. 1, hétfő keltezéssel 22.05-kor Tanács Dávid ezt írta:
> Sziasztok! > > Tojt nekem a jezuska egy LG FM33 nevu 2 gigas mp3 lejatszot. Van > valakinek ilyesmi joszaggal tapasztalata? Allitolag MTP -t tud (Media > Transfer Protocol, talan Microsoft talalmany), de nalam a libmtp > mtp-detect programja nem lat semmit. Ha atallitom a kutyut MSC-rol > MTP-re, semmi valtozast nem latok. Dmesg szerint ott van, nincs rajta > particio, /dev/sda mountolhato, tudok ra zenet tolteni, ez a resze > rendben is van. > MTP uzemmodban miert lenne nekem jo ezt hasznalni? Mit tud tobbet, > mint sima modban? Van esetleg valakinek ilyesmi joszaga? dmesg mit > mond az MTP modra? Esetleg kellene valami kerneltrukk hozza? Vagy az > enyem hibas? Vissza kellene vinni? Nem szeretnem, mert nagyon tetszik. > :) >
Szia Alapvetoen IMHO nem lenne neked jo ezt MTP uzemmodban hasznalni. Tudomasom szerint MTP egy olyan Microsoft talalmany, amely arra valo, hogy USB-s eszkozok bizonyos tipusu multimedia tartalmat csereljenek, azaz hogy a fajlrendszer ismerete nelkul (es USB Mass Storage nelkul) is tudj zenet/kepeket stb. fel- es letolteni rola. Alapvetoen olyan eszkozokben szokas hasznalni, ahol problemas lenne Mass Storage-kent kiajanlani a belso tarolot, peldaul azert, mert szigoruan DRM-es. Ha valasztani lehet a Mass Storage es az MTP kozott, akkor az MTP-nek ritkan van letjogosultsaga. Pl. van egy xbox 360-ad, rakotve a hazimozi rendszerre, es ezen akarod meghallgatni a lejatszodon levo zeneket, azt csak mtp-n keresztul tudod megtenni egyszeruen. Mas ertelmes felhasznalasrol nem tudok. -- Udv Jo-Hans -- gentoo-user-hu@g.o mailing list