From: Aleph <alephlg@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] APC Back-ups 500
Date: Mon, 14 May 2007 07:34:14
1 Oké. Lehet, hogy a kimásolod az egészet mindenestült az elejére kéne tenni.
2
3 Aleph
4
5 George Hron <hrgyster@×××××.com> írta, 2007.05.13.:
6 >
7 > Gyerekek, a hivatalos portage fa mappájában NEM móosítunk semmit. Arra
8 > vannak az overlayek. Ha frissül a fa, visszanyomul az egész.
9 >
10 > Peti: érdemes egyrészt lemaszkolni a apcupsd csomagot, hogy ne akarjon
11 > frissülni, másrészt a patchet felnyomni upstreamba (BGO).
12 >