From: Ruzsinszky Attila <ruzsinszky.attila@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] gentoo mellé XP és W7
Date: Thu, 10 Jun 2010 07:36:52
Sziasztok!

Teszteléshez fel kéne tennem egy 160G-s HDD-re a meglévő Gentoo mellé
egy XPt és egy W7-et.

A W7 install most azt mondja, hogy Lemez0 Partíció: 1 94M, Partíció: 2
1G, Partíció: 3 40G és Szabad terület ~108G.

Hogyan tudom feltenni a leggyorsabban a Win-eket, hogy megmaradjon
a Gentoo és a GRUB? Azt tudom, hogy először XP, majd W7 lesz az
install sorrendje.

Hogyan lehet ezt a leggyorsabban olyanná tenni, hogy távolról (Win-ek
pl. VNC-vel) tudjak váltani OS-t? Linux alatt a GRUB-ban átírom a default-ot
az megvan.

Tudom, hogy nem egy nagy kaliberű kérdés, de mindig bajom volt a
több OS bootolásával, MBR felülírás, stb.

Köszönettel:
Ruzsi