From: "Tóth Csaba" <tsabi@×××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] fix_libtool_files.sh
Date: Mon, 24 Oct 2005 12:06:17
Szia!

Arról van szó, hogy ahhoz, hogy több gcc lehessen a gépen, simlynkekkel
oldják meg az igazi hivatkozásokat. A fix_libtool_files.sh 3.3.5 parancs
pont azt csinálja, hogy a 3.3.5-ösre mutató hivatkozásokat helyreteszi
3.3.6-osra. Azért kell csak a régit megadni, mert az újnak a
verziószámát az aktuális gcc-ből veszi.

Keresd meg, hogy melyik program fájl az, ami elszáll, az `ldd fájlnév`
parancsal le tudod kérdezni a program függőségeit, és ott kell lássál
olyat, ami mutat a 3.3.5-re. Na azokat a hivatkozásokat teszi helyre ez
a program.

Célszerű ezt a parancsot lefuttatnod az összes lehetséges gcc verzióra
ami csak előfordulhatott a gépeden.

Azt hiszem most dolgoznak egy teljesen automatikusan működő verzión, ami
megkeresi, hogy milyen korábbi verziók léteznek a gépeden, és mindet
helyrerakja. De ezt mintha csak úgy olvastam volna a levlistákon, nem
emlékszek konkrétan, mert nem nagyon érdekelt a Tma.

Még az lehetséges, hogy nem 3.3.5, hanem 3.3.5-20050130 -öt kell a
verzószámhoz beírnod. Mindenesetre baj nem lesz abból, ha mind a
kétféleképpen lefuttatod ;)

tsabi

Csányi András írta:
> Szerintem valamit elrontottam: > emerge --deep --update world > > aztán valami hasonló hibát kaptam: > /usr/lib/gcc-lib/i686-pc-linux-gnu/3.3.5-20050130/ könyvtárban valami > libstd fájlt hiányol a gnome-vfs > > erre kaptam a fix_libtool_files.sh megoldást, de szerintem > a fix_libtool_files.sh 3.3.5 parancs kiadása nem volt jó, mert 3.3.6 > gcc van a gépen > > hogyan lehet ezt megjavítani? > most éppen forgatom újra a gcc-t > > a fix_libtool_files.sh 3.3.6 -ra nem csinál semmit, csak annyit, hogy > scannelte a könyvtárakat, de a a gnome-vfs továbbra sem fordul le

Attachments

File name MIME type
signature.asc application/pgp-signature