From: "Dévai Tamás Roland" <Devai.Tamas@×××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Gentoo dokumentáció magyarítási projekt
Date: Tue, 27 Feb 2007 13:06:14
Sajnos a kérdezőnek teljesen igazavan ugyanis a hivatalos gentoo.org oldalon az alábbi link az alapértelmezett doc menü, amiben sajnos nem található meg a hungarian felirat. Szal erről ennyit. http://www.gentoo.org/doc/en/index.xml

És én is csak merő perverzitásból próbáltam ki ezt a linket: http://www.gentoo.org/doc/hu/index.xml ami valóban a hivatalos magyar fordító projekt főoldala. Ezért a legközelebbi agy kifolyás elött elöbb az angol index oldallal csináltassatok csodát.

----- Eredeti levél (Original Message) -----