From: Peter Kiraly <rogerius@××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] openoffice 2.0
Date: Tue, 08 Nov 2005 17:22:48
Csanyi Andras wrote:

>a /usr/lib/openoffice/share/dict/ooo/dictionary.lst fájlba tedd bele >a magyart is >nekem kézzel kellett szerkeszteni, de utána ment gond nélkül > > >
Hallo! Nya.. Nekem itt az az érdekes, hogy a ppc-s gépen frankón megy a helyesírás, pedig a fent nevezett könyvtárban nincs is hu dict. file, a másik x86 gípen detto, azon nem is megy... Persze a procinak semmi köze hozzá. A dictionary.lst fájlban sincs utalás magyar szótárra egyik gépen sem. Ha a letöltős/varázslós technikát alkalmazom akkor azt nem tudom, hogy hova teszi. A dict könyvtárba legalábbis nem.... Ja.. közben megtaláltam: /home/user/.ooo-2.0/user/wordbook/. Itt is van egy dictionary.lst fájl, csak a magyar bejegyzéssel... Szal azt csináltam, hogy a '/home/user/.ooo-2.0/user/wordbook' könyvtárból a hu... fájlokat átmásoltam a '/usr/lib/openoffice/share/dict/ooo/' könyvtárba, és az ottani dictionary.lst fájl tartalmához hozzáadtam a HYPH hu HU hyph_hu_HU DICT hu HU hu_HU sorokat. Most már müxik mind a két gípemen! Köszi a segítséget! -- Best Regards - Udvozlettel: Peter Kiraly Gentoo Linux PPC on Pegasos II -- gentoo-user-hu@g.o mailing list