From: BORGULYA Gergely <gergely@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] VPN hogyan
Date: Sun, 20 May 2007 16:52:03
Nem látom be, hogy az openvpn vacakolás lenne. Bekonfigurálni sem nehéz, és
tapasztalataim szerint nagyon jól működik - részemről folyamatosan ezzel
dolgozom másfél éve. Kiválóan tűri a hálózati kimaradásokat is.

Szerintem kérdés, hogy milyen routerről van szó, mert ha olyan, amin linux fut
(pl openwrt), akkor nagy eséllyel arra is feltehető az openvpn (az
openwrt-nek pl helyből elérhető csomagja), így pedig a két hálózat
folyamatosan össze is bridge-elhető anélkül, hogy a felhasználóknak bármit
tennie kellene a távoli hálózat gépeinek eléréséhez.

Ha erre megfelelőek a routerek, lehet, hogy megér egy-egy firmware-upgrade-et
openwrt-re ez a megoldás. (Nem tudom, lehet-e gentoo-t tenni router-re...)

Üdv,
Borgulya Gergely