From: BORGULYA Gergely <gergely@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] VPN hogyan
Date: Sun, 20 May 2007 16:52:03
1 Nem látom be, hogy az openvpn vacakolás lenne. Bekonfigurálni sem nehéz, és
2 tapasztalataim szerint nagyon jól működik - részemről folyamatosan ezzel
3 dolgozom másfél éve. Kiválóan tűri a hálózati kimaradásokat is.
4
5 Szerintem kérdés, hogy milyen routerről van szó, mert ha olyan, amin linux fut
6 (pl openwrt), akkor nagy eséllyel arra is feltehető az openvpn (az
7 openwrt-nek pl helyből elérhető csomagja), így pedig a két hálózat
8 folyamatosan össze is bridge-elhető anélkül, hogy a felhasználóknak bármit
9 tennie kellene a távoli hálózat gépeinek eléréséhez.
10
11 Ha erre megfelelőek a routerek, lehet, hogy megér egy-egy firmware-upgrade-et
12 openwrt-re ez a megoldás. (Nem tudom, lehet-e gentoo-t tenni router-re...)
13
14 Üdv,
15 Borgulya Gergely
16