From: "Szegedi György" <sagal@××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Dansguardian + trasnparent squid
Date: Sun, 26 Nov 2006 11:45:52
Squid frissítése után, minden megváltozott.
Nem működik a szép dansguardian-nal felépített rendszerem.
Kiolvastam az Internetet is, de sehol nem olvasok a megoldásról...
Bízom benne, hogy itt a levlistán tud majd valaki segíteni.

A probléma nevezetesen az , hogy a squid jelentősen változtatott a
konfiguráció szintaktikáján, és a manuálok szerintem nem készültek el, ill.
én nem találom sehol csak a régieket.

Transparens proxy (squid) +dansguardian_dgav- páros.
Minden rendben ment tegnapig, mert frissítettem squid-2.6.4-r2 -re.

Az eddigi megszokott:

#httpd_accel_host virtual
#httpd_accel_port 80
#httpd_accel_single host off
#httpd_accel_with_proxy on
#http_accel_uses_host_header on

Beállításokat már nem fogadja el...

Ezzel eddig semmi gond nics, ha az ember tudná, hogy akkor mit is?

Mert az FGO-n olvasom az egyik topikban,hogy a
#http_port 3128 transparent vhost vport=80 defaultsite=virtual
#always_direct allow all

Sorokat kellene most már használni, de sajnos ezzel nem megy.
A legjobb amit kitudok préselni a beállításokból, hogy a proxy ha el is
indul a dans nem tud csatlakozni hozzá.

Ismétlem, edig minden szépen ment, a iptables a 80 portra érkező kéréseket
küldte 3128-ra a squid fogadta majd 8080-on feladta a dans-nak.

Remélem valaki tud segíteni a megoldásban...

Szegedi György