From: cjvt <cjvt@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] dbus vs kdm
Date: Sat, 21 May 2011 08:00:05
2011. május 21. 09:30:09 dátummal Bukuli Norbert az alábbiakat írta:
> Turelmes vagy! :)
:) Amugy nem kulonosebben, mindossze az erintett gep ugy maradt, es egyszerre konstataltam, hogy belogolt. :)
Bongeszgettem vagy 1 hetig a guglit en is, mielott irtam a listara, a legtobb megoldasi javaslat user szinten adott javaslatokat (~/.kde4 konyvtar, tmp-ek, socket-ek torlese, stb), de mint irtam vadiuj userrel is ugyanez van, tehat az ilyen tipusu megoldasok nem mukodtek. Raktam ujra nvidia drivert, dbust, full kde-t is (meg meg par mindent, ami csak felmerult a kulonbozo forumokon es buglist-eken otletkent) - eredmeny nelkul.
Ehhez most meg kell varnom, hogy belogoljon ismet, hogy kapjak egy X11-es session-bust - de orak kerdese :) vt