From: k <sessionid@×××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] mp3 lelassul
Date: Fri, 27 Feb 2004 13:43:10
1 Nem tudom mit "javítottam" meg a gépen, de egy ideje minden KDE-hez írt
2 lejátszóban néha-néha lelassul az mp3 lejátszás (mintha megnyúlna a
3 kazetta: 1-2 másodpercig lassabb a muszika, néha egy picit recseg, aztán
4 minden ok - de kifejezetten idegesítő...).
5
6 A beep-media-playerben aRts pluginnal nincs semmi gond, de a noatun,
7 amarok és juk mind ilyen furcsán működik.
8
9 A KDE (3.2) control centerben a sound systemnél be van pipálva a "run
10 with highest priority", az audio device az ALSA (1.0.1).
11
12 Az elképzelhető, hogy a hotplug valahogy összeakad az aRts-al? Ez volt
13 amit legutóbb összetákoltam, és úgy emlékszem előtte nem volt semmi
14 gond.
15
16 k