From: Nyari Zoltan <ha5nyz@××××××××××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Grub.conf-ot nem talalja?
Date: Fri, 30 Jan 2004 22:00:06
1 Hello!
2
3 > Felraktam forrasbol a grubot. Megcsinaltam a grub-install -t es utanna a
4 > grub konzolon a setupot. Szepen fel is tette magat a helyere. Az
5 > egyetlen problema hogy bootolaskor egy sima grub konzolt kapok ahol
6 > nekem kell manualisan elinditani a bootot. Pedig a grub.conf ott van es
7 > ha betoltetem konzolrol akkor el is indul es jol csinalja a dolgat. Nem
8 > tudjatok mit csinaltam rosszul hogy nem veszi eszre a config fajlt?
9
10 Az segit ha letrehozol egy szimlinket a /boot/grub-ba menu.lst neven ami
11 a grub.conf-ra mutat?
12
13 Udv! Zoli
14