From: "Pongrácz István" <gentoo.macs@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] net.lo megall
Date: Thu, 21 Dec 2006 13:30:12
1 Pár napja tapasztalom én is.
2 Kétszer kell elindítanom a gépemet (laptop), hogy másodszorra elinduljon
3 a net.lo.
4
5 1. indulás:
6 - gép bekapcsol
7 - net.lo elkezd indulni, de megáll és a 127.0.0.1-et már nem hozza fel
8 - erre én kinyomom a szemét (azaz kikapcsolom)
9 2. indulás:
10 - gép bekapcsol
11 - net.lo elindul
12
13 Eddig csak így indul.......
14 Azt hittem, nálam a gond.
15 Mindenesetre frissítek naponta, elvégre az ~x86-ban ennyi izgalom benne
16 van :)
17 Hátha elmúlik....
18
19 István