From: "Bujdosó Ferenc" <bujdoso@×××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] udev-hal-pmount
Date: Wed, 21 Mar 2007 08:24:42
Megoldás:

Az /etc/udev/rules.d/50-udev.rules fileban van a megoldás - má' megint? -
Szóval. van nekem egy nokia dku-5 kábelem, meg két edimax usb wi-fi-m.
A két edimax wi-fi-nek más és más a firmware-e. Azert hogy ennek a
firmware-jét feltöltse, be kellett tennem az OPTIONS="last_rule" opciot,
hogy addig generaljon firmware eseményt, amig meg nem találja a jót.

SUBSYSTEM=="firmware", RUN+="firmware.sh",  OPTIONS="last_rule"

De a hotplugot indító sorhoz is betettem, mert a dku-5 csak igy műxik jól.

ENV{UDEVD_EVENT}=="1", RUN+="udev_run_hotplugd $env{SUBSYSTEM}",
OPTIONS="last_rule"

Namost ha a dku-5 működik, akkor nem mountolnak a pendrivok, és
viszont:))))))

Nem emlékszem arra hogy ez régebben is igy lett volna, de mindegy a
dku-5 kábelnek is kell csinálnom 1 udev.rulest-t assz'em.