From: Bukuli Norbert <bukuli.norbert@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] GNOME3
Date: Sat, 29 Oct 2011 09:32:44
Szia!

Ugy gondolom mindenkinek mas az izlese wm teruleten.
Sokaig gnome-ot hasznaltam, de attertem az xmonadra. Most mar ez jobban
kezre esik. Kiprobaltam a gnome3-at is live dvd-vel, de az elso benyomasom
az volt rola, hogy eroforras temeto.
Ha mindenkepp baratsagosabb wm-re van szukseg, akkor pedig az xfce4, ami
szamomra nyero.

Udvozlettel:
Bukuli Norbert