From: Hevi <hever.istvan@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Gentoo dokumentáció magyarítási projekt
Date: Wed, 28 Feb 2007 01:57:37
1 Sziasztok!
2
3 Hol lehet utána nézni, hogy hol tartanak most a fordítások, mibe kellene
4 belekezdeni? Ugyanis időm most mint a tenger, az angol tudásomat is
5 fejleszteni kellene a régi szintre, sok doksit még nem olvastam el, így
6 kénytelen leszek és egyébként is kicsit hozzájárulnék (szerényen) a Gentoo
7 terjedéséhez és népszerűségének javításához is (már amennyiben ez utóbbira
8 szükség van egyáltalán).
9
10 Mivel eddig nemigen foglalkoztam hasonló dolgokkal, így jótanácsokat és
11 hasznos hozzászólásokat is szívesen veszek!
12