From: Hevi <hever.istvan@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Gentoo dokumentáció magyarítási projekt
Date: Wed, 28 Feb 2007 01:57:37
Sziasztok!

Hol lehet utána nézni, hogy hol tartanak most a fordítások, mibe kellene
belekezdeni? Ugyanis időm most mint a tenger, az angol tudásomat is
fejleszteni kellene a régi szintre, sok doksit még nem olvastam el, így
kénytelen leszek és egyébként is kicsit hozzájárulnék (szerényen) a Gentoo
terjedéséhez és népszerűségének javításához is (már amennyiben ez utóbbira
szükség van egyáltalán).

Mivel eddig nemigen foglalkoztam hasonló dolgokkal, így jótanácsokat és
hasznos hozzászólásokat is szívesen veszek!

Aleph <alephlg@×××××.com> írta, 2007.02.27.:
> [...]
-- Hevi