From: Toth Laszlo <zui@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] VPN hogyan
Date: Tue, 22 May 2007 10:09:53
Hali.

Eddig nekem is csak pozitiv tapasztalatom volt az OpenVPN kapcsan,
hasznaltam mar eleg sok helyen, es mindig mukodott jol minden. Sztem a
honlapon levo doksi mindent leir, amire szukseg van, es az openvpn
csomag tartalamzza a cert fajlok elkesziteshez szukseges kis scripteket
is, amivel sokkal egyszerubbe valik egy ujabb kliens hozzaadasa.

udv:

zui