From: "Kozák Dániel" <kozak-gentoo@××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] supermount kernel patch
Date: Tue, 15 Jun 2004 21:16:44
1 File systems > Pseudo filesystems > Supermount removable media support
2
3 Az újabb love-source-ok egyébként submountot használnak a super-
4 helyett; a végeredmény (legalábbis nálam) ugyanaz.
5
6 Pleu
7
8 > Sziasztok!
9 > Meg kene patchelnem jelenlegi kernelem, vanilla 2.6.5+vesafb patch, hogy
10 > hasznalni tudjam a supermountot. Probaltam mar a love-sourcet is, de azzal
11 > fagyott. Viszont nem tudom, hogy milyen patchet es honnan kene letolteni,
12 > hogy meg tudjam patchelni jelenlegi 2.6.5 os kernelem. Ha lehet akkor
13 > teljes linkerdekelne. A masik: sikeres patch eseten hol kene keresnem a
14 > kernelbeallitasoknal a supermount engedelyezeset, es milyen neven?
15 >
16 > Elore is koszi
17 > Borz