From: POLONKAI Gergely <polesz@×××××××××.info>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Chrony(?) problema
Date: Tue, 10 Apr 2007 13:14:30
Szia lista,

telepitettem a chrony csomagot, mondvan majd en szinkronizalom az idot
egy publikus NTP szerverhez. Ehhez a publikus NTP szervereket hasznalom
az ntp.org pool-jabol ([0-2].europe.pool.ntp.org). A chrony el is indul,
chronyc-vel ra is tudok csatlakozni, es kiirja, hogy az en idom 2943
masodpercet csuszik a szerverekehez kepest (System time     :
2943.311242 seconds slow of NTP time). Az idot en allitottam szandekosan
50 perccel korabbira, hogy lassam szinkronizalodik-e. Sajnos nem. A
jelek szerint lekerdezi az idot a szerverrol, viszont azt nem allitja
be. En szurok el valamit, vagy a chrony beteg?

a confomban ez van:

server 0.europe.pool.ntp.org minpoll 5 maxpoll 10 maxdelay 0.4
server 1.europe.pool.ntp.org minpoll 5 maxpoll 10 maxdelay 0.4
server 2.europe.pool.ntp.org minpoll 5 maxpoll 10 maxdelay 0.4
logdir /var/log/chrony
log statistics measurements tracking
driftfile /etc/chrony.drift
keyfile /etc/chrony/chrony.keys