From: Aleph <alephlg@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Euró és dollár billentyűk
Date: Sun, 20 May 2007 10:45:20
1 Elfelejtettem írni, hogy tudom, hogy tudod ezeket, de ol jó volt leírni,
2 hogy nem bírtam megállni.
3 Egyébként a billentyűkódokat a GNOME Gyorsbillentyők beállításával tudod
4 legegyszerűbben lelopni.
5 És szerkesztés után mondjuk a hu helyett hu_acer néven mentsd, hogy később
6 se legyen felülírva.
7
8 Aleph
9