From: "Ábrahám Péter" <pabraham@×××××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] APC Back-ups 500
Date: Fri, 04 May 2007 14:24:49
Helló,

A subject-beli UPS-re kötöttem egy gépet, és csatlakoztattam az USB
porton. Az lsusb parancs meg is találja:
Bus 002 Device 002: ID 051d:0002 American Power Conversion Back-UPS Pro
500/1000/1500
Felraktam az apcupsd 3.12.4 -es változatát a
/etc/apcupsd/apcupsd.conf-ban ez van:

UPSCABLE usb
UPSTYPE usb
DEVICE
LOCKFILE /var/lock
ONBATTERYDELAY 6
BATTERYLEVEL 5
MINUTES 3
TIMEOUT 0
ANNOY 300
ANNOYDELAY 60
NOLOGON disable
KILLDELAY 0

Az apctest parancs kimenet így néz ki:
2007-05-04 15:48:58 apctest 3.12.4 (19 August 2006) gentoo
Checking configuration ...
Attached to driver: usb
sharenet.type = DISABLE
cable.type = USB_CABLE

You are using a USB cable type, so I'm entering USB test mode
mode.type = USB_UPS
Setting up the port ...
apctest FATAL ERROR in linux-usb.c at line 649
Cannot find UPS device --
For a link to detailed USB trouble shooting information,
please see <http://www.apcupsd.com/support.html>.
apctest FATAL ERROR in linux-usb.c at line 649
Cannot find UPS device --
For a link to detailed USB trouble shooting information,
please see <http://www.apcupsd.com/support.html>.
apctest error termination completed

Kérdések: Ha az apctest nem is "találja" meg az ups-t, attól még az
apcupsd rendesen képes lesz végrehajtani a shutdown-t a beállított
értékeknek megfelelõen?
A problémára az interneten talált egyik megoldás az volt, hogy a
forrásban a apcupsd-3.12.4/src/drivers/usb/linux/linux-usb.c file-ban
egy sort be kell szúrni, és úgy kell leforgatni a csomagot. Hogyan tudom
ezt gentoo specifikusan megtenni?

üdv,

Péter