From: Peter Kiraly <rogerius@××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] aterm és ékezetes karakterek
Date: Sun, 20 Nov 2005 15:56:44
Hello!

Én így indítom az aterm-et:
'aterm -rv -tr +sb -sh 30 -fn
-xos4-terminus-medium-r-normal--14-140-72-72-c-80-iso8859-2'
Ehhez persze kell a terminus nevű font. Az xorg.conf fájlban pedig egy
új FontPath sor:
FonthPath  "/usr/share/fonts/terminus"
Persze nekem alapból mentek az ékezetek. A make.conf-ban a unicode is be
van állítva, bár ha jól néztem az aterm nem használja ezt a flag-et. A
használt betűkészlet biztos számít.

-- Best Regards - Udvozlettel: Peter Kiraly Gentoo Linux on PegasosII PowerPC System -- gentoo-user-hu@g.o mailing list