From: Ruzsinszky Attila <ruzsinszky.attila@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] gentoo mellé XP és W7
Date: Thu, 10 Jun 2010 11:16:45
> Eddig Gentoo mellett csak egy Win-em volt (XP). > Az sima ügy. > A két Win nem akadhat össze?
Remélem, nem.
> Én erre a SystemRescueCd-t szoktam használni:
Őt ismerem, vagy CD-s és Pen-es kiépítésem belőle. Köszi a lépéseket!
Van egy gép. Rajta majd 3 OS: Linux, XP, W7. A gép hálózatban van. Ha úgy hozza a sors, távolról váltanék OS-t, azaz újrabootolnék. GRUB alatt ha kiválasztom a menu.lst-ben előzőleg, hogy ki induljon, megoldva a feladat. Viszont ha már elindítottam az XP-t, vagy a W7-et, akkor hogyan tudok "átmenni" a másik két OS valamelyikére? Ha ott ülök előtte, akkor GRUB-ból kiválasztom, de nem ülök ott! Erre kéne megoldás. Felteszem az IFS programot a Win-ekre és átírogatom az ext3-as FS-en lévő menu.lst-t? Akár jó is lehet ... Üdv: Ruzsi