From: "Gábor Garami" <hrgyster@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Re: Kernel Panic
Date: Thu, 15 Sep 2011 12:32:40
1 Amit irsz, csak akkor ervenyes, ha a plain old IDE vezerlok vannak
2 beforgatva a kernelbe.
3
4 Valoszinuleg a genkernel mar libATA drivereket hasznalt, emiatt tudott
5 mukodni a sda.
6
7 2011/8/31 Testa <testa.a.tapos@×××××.com>:
8 > Az ok egyszeru az /dev/sd a scsi csatolokra vonatkozik ...
9 > (a sata is ide megy jelenleg)
10 > hdb ugy lehet hogy a merev lemezz nem primeryy master hanem slave :P
11 > ha primary master akkor hda ha primary slave akkor hdb
12 > ha secondery master akkor hdc
13 > es secundary slave hdd :P
14 > every time
15 > 2011/8/31 Szellem Tamás <mrszellem@×××××.com>
16 >>
17 >> Sziasztok!
18 >>
19 >> Sikerült elindítanom!
20 >> Az volt a megoldás hogy újból kezdtem az egészet, a kernelt a
21 >> genkernel-lel fordítottam és a hiba megint fennállt bootoláskor de a
22 >> felajánlott shell-t elindítva beírtam hogy ls /dev/ és meglepődve ott
23 >> találtam olyat h hdb1, ezt ujraindításkor beírtam a grub-ba hogy ez legyen a
24 >> root fs, és lám elindult az alaprendszer
25 >> nem értem.. hda nincs de van helyette hdb.
26 >>
27 >> Nagyon szépen köszönöm mindenki segítségét!
28 >> --
29 >> V. éves mérnök-informatikus hallgató
30 >> SZE-MI-BSC (Győr)
31 >>
32 >>
36 > --
37 > www.airndsoft.com
38 > Artificial Intelligence Research aNd Development Software Company
39 >