From: cartman-lev@××××××.hu
To: "gentoo-user-hu@l.g.o" <gentoo-user-hu@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-hu] nagyon furcsa alsa hiba
Date: Wed, 14 Jan 2004 17:57:23
1 Hi!
2
3 Azért írok ide, mert ha ezt a kérdést a gentoo forumba tenném fel, nem kapnék
4 rá választ, maximun egy n00b vagy RTFM-et. Pedig ezt a hiba nagyon furcsának
5 tűnik.
6
7 Nemrég váltottam 2.4 es szériáról 2.6 -osra. Eddig az OSS szolgáltatta a
8 hangot, a 2.6 osban pedig állítólag nagyon jó beépített alsa van, így
9 bekapcsoltam a fordításnál, a hozzá tartozó intel8x0 Nforce2 audiodriverrel
10 együtt! (próbáltam modulként is és beépítve is)
11 A problémám: a hang elkezd kicsit, majd közepesen recsegni, majd
12 véletlenszerűen gyorsul és lassul. Ez főleg játékok közben észrevehető, de az
13 XMMS-nél is előfordul úgy percenként (játékoknál állandóan) A quka3-nak pl
14 teljesen nincs hangja. Ha a gentoo-doc szerint modulként telepítem emerge -el
15 a drivert és az alsa-lib-et akkor sincs hang.
16
17 mit csinálok rosszul?