From: Ruzsinszky Attila <ruzsinszky.attila@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: gentoo mellé XP és
Date: Mon, 19 Jul 2010 18:03:53
> vissza térve ilyet én játszottam anno pár darab usb s wifivel :P
Jó, utána olvasok, de egyelőre maradjunk az OS-ek egymás mellé cuccolásánál. GRUB sokat tud, de nem tud - eddigi ismereteim szerint - mit kezdeni az M$ dual- vagy multibootjával. M$ alatt van az EasyBCD, ami VB-ben jónak tűnik, ill. talán a Win-ek beépített Indítás kezelője, de már úgy össze van b...va az Atom 2 Win partíciója és az OS, hogy W7 alatt se látszik semmi az EasyBCD számára. Mivel elég sok időt töltöttem ezzel a multiboot-os feladattal és még mindig nem oldottam meg úgy, ahogy akartam - GRUB bootol mindent külön-külön - így továbbra is érdekel a megoldás. Mert az EasyBCD-s dolgot inkább workaround-nak tartom. EAP-TLS. Tudsz ebben segíteni? Alapvetően XP/W7 kliens -> Linux szerver lenne a cél. Régen ment ilyen már nekem, de igen macerás volt XP alatt. Most Uborka alatt nem megy NetworkManagerrel, mert hiába töltök ki mindent a formjában, nincs OK, vagy Csatalkozás gomb (szürke). Állítólag 8.04-től hibás. Szép ... Üdv: Ruzsi