From: Ruzsinszky Attila <ruzsinszky.attila@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: gentoo mellé XP és
Date: Mon, 19 Jul 2010 18:03:53
1 > vissza térve ilyet én játszottam anno pár darab usb s wifivel :P
2 Jó, utána olvasok, de egyelőre maradjunk az OS-ek egymás mellé
3 cuccolásánál.
4
5 GRUB sokat tud, de nem tud - eddigi ismereteim szerint - mit kezdeni az
6 M$ dual- vagy multibootjával.
7
8 M$ alatt van az EasyBCD, ami VB-ben jónak tűnik, ill. talán a Win-ek
9 beépített Indítás kezelője, de már úgy össze van b...va az Atom 2
10 Win partíciója és az OS, hogy W7 alatt se látszik semmi az EasyBCD
11 számára.
12
13 Mivel elég sok időt töltöttem ezzel a multiboot-os feladattal és még
14 mindig nem oldottam meg úgy, ahogy akartam - GRUB bootol mindent
15 külön-külön - így továbbra is érdekel a megoldás. Mert az EasyBCD-s
16 dolgot inkább workaround-nak tartom.
17
18 EAP-TLS.
19 Tudsz ebben segíteni?
20 Alapvetően XP/W7 kliens -> Linux szerver lenne a cél.
21 Régen ment ilyen már nekem, de igen macerás volt XP alatt.
22
23 Most Uborka alatt nem megy NetworkManagerrel, mert hiába töltök
24 ki mindent a formjában, nincs OK, vagy Csatalkozás gomb (szürke).
25 Állítólag 8.04-től hibás. Szép ...
26
27 Üdv:
28 Ruzsi