From: Gyuszk <hangcsapda@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Gentoo dokumentáció magyarítási projekt
Date: Sun, 25 Feb 2007 23:21:26
George Hron írta:
> Szerintem csatlakozz a már meglévő Gentoo Dokumentációs projekthez. > Íratkozz fel a gentoo-doc-hu listára, és írd meg, hogy szeretnél > csatlakozni. Szivesen veszünk minden dolgos kezet, mert mostanában > kevesünknek van ideje fordítani. > > Nem árt, ha írsz freenode.net <http://freenode.net> -es nicket és > kulcsszerveren publikált GPG kulcsot is (ez utóbbi lehetőleg olyan > mailcímre legyen regelve, amin olvasod is a leveleket). > > *Gyuszk* <hangcsapda@×××××.com <mailto:hangcsapda@×××××.com>> írta, > 2007.02.25.: > > Tisztelt Gentoo felhasználók! > > Úgy gondoltam, hogy újra életre keltem a Gentoo leírások magyarra > fordításának projektjét. > Évekkel ezelőtt még aktívan létezett ez a projekt (valamikor az 1.4-e > Gentoo változat körül, talán 2-3 éve), de valamilyen okból kifolyólag > elhalt, a Gentoo vezetése pedig eltávolította azt a hivatalos doksi > nyelvek közül. > Ha valaki jelenleg dolgozik ezen, kérem szóljon, és csatlakoznék > hozzá. > A bejelentéseket (itt és máshol) azért teszem, hogy az esetlegesen > már > folyamatban lévő fordításokat összefogjam, illetve ha nincsenek > ilyenek > (felvettem a kapcsolatot a Gentoo dokumentációjával foglalkozó > emberekkel, ők nem tudnak róla), akkor a közösség beleegyezésével > elindítsam azt. > A fordítást egyelőre én magam kezdem el, de bárkit, aki részt venne > benne, lektorálással, fordításokkal, miegyébbel, kérem jelezze nekem > itt, vagy az elérhetőségeim egyikén: > > hangcsapda at gmail dot com > hangcsapda at freemail dot hu (msn) > Gyuszk #gentoo #gentoo-doc #debian.hu #linuxforum.hu @ freenode > > Köszönöm! > > -- > gentoo-user-hu@g.o <mailto:gentoo-user-hu@g.o> > mailing list > >
Üdv! GPG-t egyelőre egyáltalán nem használok, de már régebb óta be akartam vezetni. A listára fel fogok íratkozni. Köszönöm az útbaigazítást, és ne haragudjatok, fogalmam sem volt róla, hogy a fordítási projekt létezik. A dolgot hasonló tálalásban beküldtem a hup -ra, illetve a linuxforum.hu -ra, továbbá beszéltem a dokumentációs arcokkal a freenode @ #gentoo-doc -on, és angolul beküldtem szándékomat a gentoo-doc listára is. Ne haragudjatok, ha léteztek, akkor természetesen csatlakozom, ha kikerül a hír hupra, a kommentek között korrigálni fogok, ahogy a többi bejelentésnél is. A freenode-os nickem az, amit odaírtam: Gyuszk -- gentoo-user-hu@g.o mailing list